Klachtenregeling

Heeft u een klacht over Podopoint Podotherapie? Blijf er dan niet mee zitten, maar maak het bespreekbaar! Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

 

Wij doen onze uiterste best om uw gezondheidsklachten zo goed mogelijk te behandelen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft over de behandeling. Als u niet tevreden bent over uw podotherapeut, dan is het van belang dat u dat kenbaar maakt. In eerste instantie voor uzelf, maar ook in het belang van andere patiënten en het waarborgen van de kwaliteit van de podotherapie.

 

Wat kunt u doen?

Maak uw klacht kenbaar aan één van onze medewerkers. Wij nemen uw klacht serieus en zullen samen op zoek gaan naar de beste oplossing. Wanneer wij hier samen niet uit komen kunt u een derde partij inschakelen.

Voor meer informatie over de hiervoor bestemde klachtencommissies volgens de door de Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten opgestelde klachtenregeling gaat u naar: http://www.podotherapie.nl/


Formulier Directe Toegankelijkheid

Klik hier om ons Formulier Directe Toegankelijkheid te downloaden

Praktische informatie

Als u hierop klikt wordt u automatisch teruggeleid naar de pagina waar een inleiding gegeven wordt over onze praktische informatie.

Patiënten enquête

Bij Podopoint Podotherapie staat kwaliteit hoog in het vaandel. Uw mening is daarom erg belangrijk. Klik hier voor onze patiënten enquête.